Subject: Meeldetuletus! RE: Pürotehniku kutsestandardite arvamusküsitlus tähtajaga 4.04.24
From: "Mare Johandi" <[email-masked]>
To: "Merike Ring" <[email-masked]>, "TTJA" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kersti Jaani" <[email-masked]>, "Eduard Tani" <[email-masked]>,Richard Ossep HR OÜ <[email-masked]>, "Reeme Unnuk" <[email-masked]>,Lauri Kütt <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 08:44:18 +0300

Tere!

Saadan teate, et 4. aprillini kestab pürotehniku kutsestandardite
arvamusküsitlus. Palume osalema!

Ootame ka Pürotehnikute Liidu liikmete aktiivset osavõttu.

Tänu ja tervitusega

From: Mare Johandi
Sent: Friday, March 22, 2024 9:39 AM
To: Merike Ring <[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked];
[email-masked]
Cc: Kersti Jaani <[email-masked]>; Eduard Tani <[email-masked]>;
Richard Ossep HR OÜ <[email-masked]>; Reeme Unnuk <[email-masked]>;
[email-masked]
Subject: Pürotehniku kutsestandardite arvamusküsitlus tähtajaga 4.04.24

Tere!

Palume Teie tagasisidet asjatundjate töörühma* koostatud 3., 4., 5. taseme
pürotehniku uuendatud kutsestandardite kavandite kohta.

Kutsestandardite uuendamise käigus tehtud muudatused:

1.	Kõikide kutsestandardite töö kirjeldustes (A.1) toodi täpsemalt
välja kutsetaseme töö keerukus.
2.	Kutsete struktuurid (A.2) on muudetud kokkuvõtvamaks, esitatud on
vaid olulise tähtsusega kompetentsid.
3.	4. ja 5. tasemele lisati kompetents „Pürotehniliste toodete
hävitamine“ ja 5. tasemele „Pürotehniliste toodete käitlemise
korraldamine“.
4.	P. A.5  „Regulatsioonid kutsealal tegutsemiseks“ täpsustati 4. ja
5. taseme pürotehniku kutsetunnistuse omamise kohustust.
5.	Uuendatud kutsestandardi vormist lähtuvalt lisati tulevikuoskused
(A.6), üldoskused (B.2) ja kutset läbivad kompetentsid (B.3.).
6.	Lisati p B.1 „Kvalifikatsiooninõuded kutse taotlejale ja
taastõendajale“. Senini olid need nõuded kutse andja kehtestada ja ära
toodud kutse andmise korras. Muudatuse eesmärk on määrata kutse taotlemise
eeltingimused laiemas spetsialistide ringis.

Manuses on kutsestandardite kavandid, tasemete võrdlustabel ja lisa
„Keelte oskustasemete kirjeldused“.

Ettepanekud võib lisada kavanditesse või saata lahtiselt e-kirjaga.

Palume Pürotehnikute Liidul saata arvamusküsitluse kutse ja materjalid
edasi oma liikmesettevõtetele.

Teie ettepanekud ja kommentaarid on oodatud hiljemalt 4. aprilliks.

* 2024.a kutsestandardi töörühma koosseis:

Kersti Jaani – Pyrocom OÜ

Eduard Tani – Eesti Pürotehnikute Liit

Richard Ossep – HR OÜ

Reeme Unnuk, Lauri Kütt – Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Tänu ja lugupidamisega